SALUS CENTRUM MEDYCZNE








    

    
    










    


    
    











    




    





Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij na przycisk zamknij znajdujący sie z prawej strony, aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej nt. plików cookie.
uwagi dot. działania placówek
Lekarz

ABC Klienta


 

ABC Pacjenta

Informacja dla pacjenta: Salus Centrum Medyczne to obecnie 5 przychodni (Kłodzko, Nowa Ruda, Duszniki Zdrój, Bożków), w których świadczymy szeroki zakres usług:

- medycyna rodzinna (podstawowa opieka zdrowotna)
- specjalistyka
- rehabilitacja
- pracownie diagnostyczne
- medycyna pracy
- transport sanitarny
- oddział szpitalny

zakresy zostały szczegółowo opisane w poszczególnych zakładkach; harmonogramy przyjęć lekarzy mogą ulegać zmianom, dlatego należy przed wizytą dokonać rejestracji, w przypadku rezygnacji z wizyty bardzo prosimy o odwołanie co najmniej jeden dzień przed wskazanym terminiem. O terminach wizyt przypominamy wysyłając do Państwa wiadomość sms z datą i godziną wizyty.

NUMER INFOLINII:  74 640 44 44
  • Nocna i świąteczna opieka zdrowotna

Zasady korzystania z Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej

Nocna i świąteczna opieka zdrowotna to świadczenia w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej udzielane od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 8.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8.00 do  8.00 dnia następnego.

Pomoc świadczona jest punktach nocnej opieki i nie jest związana z lekarzem podstawowej opieki zdrowotne, do którego jesteśmy zapisani.  Ubezpieczeni  w sytuacji pogorszenia stanu zdrowia mogą korzystać z pomocy dowolnego punktu nocnej opieki. Informację o tym, gdzie w danym rejonie sprawowana jest nocna i świąteczna opieka lekarska i pielęgniarska, pacjent może uzyskać u swojego lekarza POZ, we właściwym oddziale wojewódzkim NFZ lub jego delegaturze.

Świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej są bezpłatne (dla osób ubezpieczonych) i udzielane bez skierowania.

Dyżurujący w przychodni lekarz udziela porad:

  • w warunkach ambulatoryjnych,
  • w domu pacjenta (w przypadkach medycznie uzasadnionych)
  • telefonicznie.


W dni ustawowo wolne od pracy, po godzinie 18.00 pacjentom przysługują także zabiegi pielęgniarskie w ramach porady udzielonej przez lekarza dyżurującego w POZ oraz zabiegi wynikające z ciągłości leczenia. Zabiegi te mogą być wykonywane przez pielęgniarkę w gabinecie zabiegowym lub w domu pacjenta.

Pogotowie ratunkowe - numer alarmowy - 999 lub 112 - zawsze, kiedy wydaje nam się, że nasze lub czyjeś życie jest zagrożone, należy bezwzględnie telefonować pod numer alarmowy pogotowia ratunkowego.

WYKAZ PLACÓWEK REALIZUJĄCYCH NiŚOZ