SALUS CENTRUM MEDYCZNE








    

    
    











    


    
    




    







    




    





Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij na przycisk zamknij znajdujący sie z prawej strony, aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej nt. plików cookie.
uwagi dot. działania placówek
Lekarz

centrum zdrowia, odział szpitalny, medycyna rodzinna


 

ANKIETA BADANIA ZADOWOLENIA PACJENTA

SZANOWNI PAŃSTWO !

W związku z wprowadzeniem w naszej Placówce Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001, a także chęcią dokładniejszego poznania Państwa potrzeb i oczekiwań, zwracamy się z prośbą o wypełnienie niniejszego kwestionariusza. Informacje, które uzyskamy dzięki tej ankiecie, pozwolą nam doskonalić standardy świadczonych przez nas usług i zwiększyć Państwa satysfakcję.

Płeć:

Wiek:

Proszę wybrać placówkę, której dotyczy ankieta:

KŁODZKO NOWA RUDA DUSZNIKI ZDRÓJ BOŻKÓW

Jak trafił/a Pan/Pani do naszej placówki?

Reklama w prasie Polecenie znajomych Materiały informacyjne Internet

Jak ocenia Pan/Pani wyposażenie i estetykę poczekalni (wystarczająca ilość miejsc siedzących, wieszaków, zapach, klimatyzacja)?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Brak:

Czy warunki dla osoby niepełnosprawnej i matki z dzieckiem są zadowalające?

Tak Nie Brak:

Jak ocenia Pan/Pani dostęp i jakość informacji na tablicach informacyjnych oraz oznakowanie wewnątrz placówki?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Brak:


DOSTĘPNOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH

Czy treść sms-a przypominającego o zbliżającym się terminie wizyty jest zrozumiała i pomocna?

Tak Nie Uwagi:

Czy realizacja wizyty u lekarza była zgodna z rezerwacją ?

Tak Nie Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani informacje na temat badań dostępnych w SALUS CM?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:


OCENA PROCESU REJESTRACJI

Jak ocenia Pan/Pani czas oczekiwania?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani komunikatywność, uprzejmość oraz indywidualne podejście do pacjenta?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani poszanowanie godności pacjenta i zachowanie intymności?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Czy informatyzacja rejestracji wpłynęła na jakość usługi?

Tak, jest lepiej Nie ma znaczenia Jest gorzej Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani poziom informacji przekazywanej przez pracownika, czy informacja była wyczerpująca i uzyskał Pan/ Pani odpowiedź na zadane pytania?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani podejście pracownika do Pana/Pani uwag i zażaleń

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:


REJESTRACJA TELEFONICZNA

Jak ocenia Pan/Pani czas oczekiwania na połączenie?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani automatyczną informację przed połączeniem z konsultantem?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani jakość informacji przekazywanych przez pracownika infolinii?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani komunikatywność pracowników (w tym miły ton głosu i adekwatne tempo wypowiedzi)?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:


OCENA PRACY PIELĘGNIARKI

Jak ocenia Pan/Pani komunikatywność, uprzejmość, indywidualne podejście do pacjenta?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani poszanowanie godności pacjenta i zachowanie intymności?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani jakość informacji na temat wykonywanych czynności (na czym polega procedura, informacja o skutkach, prawie pacjenta do odmowy)?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:


OCENA PRACY LEKARZA

Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani estetykę w wyglądzie lekarza?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani zapewnienie intymności podczas badań?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Jak ocenia Pan/Pani precyzyjność / jasność przekazywanych przez lekarza informacji o stanie zdrowia i przebiegu leczenia?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:


POZOSTAŁE

Jak ocenia Pan/Pani czytelność strony internetowej www.saluscm.pl?

Bardzo dobrze Dobrze Źle Uwagi:

Co zmieniliby Państwo w funkcjonowaniu placówki?



Czy poleciliby Państwo nasze usługi?

Tak Nie Uwagi:

Zabezpieczenie

proszę wpisać SŁOWNIE wynik działania:
2 + 6 minus 5 =